Categorii

joi, 28 mai 2015

Mereu incearca.........chiar daca nu-ti iese!

Asta am aplicat si am invatat f multe, chiar daca poate nu-ti iese, inveti ceva din experienta respectiva.. ce vreau sa zic cu asta?

Eram cu o fata pe peron la gara si doar vorbeam, am agatato in parc .. stateam amandoi pe scaune si vorbeam, imi vinea f mult sa o sarut dar stiam ca poate ma refuza , poate nu imi iese .. si apoi m-am gandit ... Dece trebuie sa fiu perfect? Dece ar trebui sa imi iasa? Nu imi iese acum dar imi va iesi altadata si chiar daca nu .. cel putin nu am regrete.

Cand mai vrei sa abordezi o fata, cand mai vrei sai spui ceva unei fete .. exista o mica posibilitate sa nu iti iasa .. si ce? Dece trebuie sa fiu perfect ....


"Daca nu as esua, nu as mai fi eu..."
"Daca nu as fi un calator, nu as mai fi eu..."
"Daca nu as incerca, nu as mai fi eu..."
"Daca as fi perfect, nu as mai fi eu..."
"Daca nu mi-ar placea, nu as mai fi eu..."


Tot ce vreau sa zic este sa incerci mereu, chiar daca nu iti iese.

Continuand povestea cu acea fata, de la sarut am ajuns sa o aduc acasa din prima zi de cand am cunoscuto, nu am reusit sa ma culc cu ea findca se simtea prea curva daca sar fi culcat cu mine asa usor, dar am invatat f multe si mi sau deschis m orizonturi.

Lectia de azi e mereu sa incerci, decat sa regreti, doar incearca.

Am incredere in tine, Xoaf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu