Categorii

miercuri, 13 mai 2015

Cum sa abordezi pe strada, cum arati conteaza? ( pentru incepatori ) - Lectia #1

Toti guru ne zic ca abordarea perfecta e asta:

- Fii Direct+Compliment+Increzator

Problema e ca iei ori nu stiu ori iti ascund un mic adevar.

Conteaza cum arati.

Citeste mai departe si stai calm!


Look-ul tau e catalogat de mine 3 in sectiuni.

- Good Look ( arata f bine )
- Medium Look ( arata ca un om normal )
- Bad Look ( nu arata asa bine )


Am 2 vesti bune pentru tine.

1. Daca te ingrijesti , ai o freza smekera, te duci la sala si faci si alte lucruri, poti ajunge de la Bad la Good.

2. Nu e obligatoriu sa ai Good look ca sa iei numere, eu am Bad Look si iau f usor numere.


Diferenta e ca trebuie sa-ti schimbi putin modul de a aborda, decat cel cu care esti invatat.

Sa zicem ca ai un Bad Look si esti si Nesigur pe tine( nu ai prea multa incredere ) si te dai mare Alpha cuceritor.


Problema la cei cu Bad Look e ca nu prea primesc IOI's f usor sau chiar deloc.

Oricum, nu ai sa primesti IOI-uri, dar poti lua numere usor daca esti gata de actiune!


Abordare pentru cei cu Bad Look si fara Incredere de sine:


- Replica de deschidere:

"Ceau, stai 1 minut, trebuie sa-ti zic ceva ..."
Astepti putin si zici dupaia replica asta: " Mi-a placut mult energia ta , transmiti o energie pozitiva si ma gandeam sa vin sa vorbesc cu tine, dar aveam niste emotii, am trecut peste fricile astea si am venit la tine"

Intainzi mana spre ea si spui EU sunt Cutare(numele tau) , nu te uiti la mana, te uiti in ochii iei.


 - Conversatie.

 Aici nuti spun ce sa spui, dar sfatul meu ar fi sa: FII cat mai prietenos si mai SOCIAL!. ( sa ai o pozitie deschisa si foarte sociala si o tonalitate a vocii f prietenoasa )

- Incheiere ( cum sa-i ceri numarul )

Cand vorbesti cu ea, fao sa rada fii CREATIV si cu SIMTUL umorului, cand vezi ca Rade in hohote, spunei Rutina asta:

" Uite ma simt bine in preajma ta, uite cum facem, tu imi dai numarul tau, si cand ne intalnim promit sa te fac sa razi"  - Sper ca in timp ce spui asta, tu scoti deja telefonul sil intinzi sprea ea.

Mai e si problema ca sar putea sa-ti spuna chestii gen.

- Am prieten.
- Alta scuza
- Alta scuza
- Alta scuza

Treci peste toate!

Ea: Am prieten
Tu-> Spui ceva care denota Umor si ca Nu-ti pasa ( asta in timp ce DIN NOU intinzi telefonul sprea mana ei. )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu