Categorii

luni, 11 mai 2015

Fisa cu plangeri

Vreau sa va dau o lista cu toate plangerile mele legate de sistemul de Seductie din Romania.

O sa scriu ceva, nustiu daca te va putea invata ceva sau nu, dar nu vreau sa-ti pierzi timpul asa ca nu te oblig, totusi lectura placuta.


1. E totul amestecat.

Nu e nicio organizare, nimic, nu-ti spune nimeni ce trebuie sa faci mai intai, am cativa prieteni care abia ce sau apucat de Seductie si oamenii citeau articole despre Sex si Relatii dar ei erau rupti de Emanuela saracii.

Mai intai trebuei sa faci rost de Contacte sa iesi la intalniri, dupaia Iesi la intalniri ca sa faci Sex, si de la Sex ajungi la relatie, nu sari direct la relatii :)))


2. Ne vor banii si cateodata dau informatii gresite.

I-am trimis un email lui domnul Taher ( de pe Arta Seductiei ) , cum ca aveam probleme cu frica de abordare, ca nu facusem niciodata o abordate, etc...

Uite raspunsul lui:

- Fa 5 abordari in fiecare zi , timp de 2 saptamani.


Cum plm, daca nam facut 1 abordare in viata mea, si asta era si problema el imi zicea sa fac 5 pe zi! :)))

Nu spun ca nu te poate invata bine,dar informatiile care le ofera gratis sunt cam proaste :D .

Iar cele cu bani cam Scumpe ( 100 de euro sedinta de coach la el ), nu ia-s da nici 2 lei :D

Nu ma intelegeti gresit, Arta Seductiei e grozav siteul, dar nu-mi plac articolele scrise de Taher, e un marketer care ne prosteste pe fata, si ne transforma in niste pizde feminine care se poarta nenatural, daca vreti sa cititi articolele, nu le cititi pe alea scrise de Taher, cititile pe alea mai vechi, uitati si siteul aici: www.artaseductiei.ro/ , noua Thema arata de parca am intrat pe un site de cumparaturi.


3. Se pune prea mult accent pe barbat sau pe femeie.


Eu consider ca procesul conteaza mult mai mult decat cat de Alpha esti tu.

Gandestete, poti fii tu cat de Alpha ai fi, daca te duci si la cea mai mare ametita din tara, sii iii zici: Fa , pot sa imi dau drumu in gura ta?  - Crezi ca va mai conta ea?

Eu consider ca cam asa stau lucrurile:

- Procesul ( 65 % )
- Inner Game ( 20% )
- Out Game ( 15% )

4. Sfaturile in general sunt mai mult pentru Extravertiti.

Eu gandesc dupa un singur motor, si acela ca sfaturile de la Extravertiti functioneaza si pentru Introvertiti, ei bine nu functioneaza, si nici invers.

Apropo, acesta e un site Dedicat Introvertitilor.

5. Nu toate teoriile lor sunt testate.

Am vazut majoritate sfaturilor lor sunt legate pe baza de logica, cred ca li sa urcat Faima si Pizdele la cap si au uitat sa ne spuna lucruri din experienta nu citite pe alte siteuri si puse acolo.

Eu va scriu doar din experienta, like me :))

6. Iti instaleaza convingerea tampita ca daca nu esti ALPHA nu ai vreo sansa cu fetele.

Total neadevart, in realitate fetelor le plac baietii diferiti(poti avea sanse si daca esti un om simplu, asta nu conteaza asa mult, doar iti da un bonus).

Cei diferiti , nu ce Alpha, intr-o camera de alpha iti sugerez sa fii cel mai mare Beta posibil, ai sa vezi reactiile fetelor.

Fiii diferit, nu fii Alpha.

( Intr-o incapere de Beta, e bine sa fii tu cel  Alpha ).

TU cu ce te plangi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu