Categorii

luni, 20 martie 2017

Cum mi-am pierdut calea si am uitat ca eu sunt XOAF.


Vedeti voi, pe mine in viata reala ma cheama G.A(secret) dar asta e doar un nume de familie primit + un nume random primit la botez, in realitatea numele pe care mi l-am ales eu este Xoaf, e numele meu adevarat si secret doar pentru mine, pentru ca eu imi creez realitatea mea.


Acum vreau sa-mi cer scuze acestui blog pentru 2 lucruri.

1) Am uitat sa mai intru pe el si sa mai scriu ... si de-asta imi pare rau cel mai tare.

Au trecut 2 ani de cand n-am mai postat si scris nimic,

2) Pentru ca mi-am pierdut calea ... inainte eram un pusti visator, eram genul care nu se baaza pe realitate , pe reguli ... pur si simplu traiam in interiorul meu lucrurile pe care le faceam ... ca sa explic mai asa ... Nu aveam principii , nu vorbeam in gand .. nu gandeam ... eu traiam in energia mea lucrurile pe care le faceam ... eram foarte Inner-powerfull .. chiar daca suna filozoficeste.


De la un timp mi-am pierdut calea, am devenit misogin, pesimist ... realist(cel mai urat) si mai matur ... iar asta a insemnat mai mult o involutie decat o evolutie pentru mine ... am uitat cine am ales sa fiu cu adevarat .. pentru ca in viata ai de ales .

Am inceput sa nu mai cred in Dumnezeu.

Am inceput sa nu-mi mai pese de femei si sa aleg sa ma duc la curve platite in loc in loc sa muncesc, acum sunt singur si cu o mentalitate intunecata ... sincer ... acum ca am gasit blog-ul asta mi-am dat seama cum eram inainte si pot sa spun ca eram mult mai fericit ... nu am regrete pentru ca stiu ca orice cale ai alege te face mai puternic, te schimba , te maturizeaza dar asta nu inseamna ca esti obligat sa alegi o anumita cale ... poti sa-ti creezi propria cale si tot e bine.

Acum realizez ca la partea de dezvoltare personala si seductie eram mai bun acum  2 de cand sunt acum ... totusi nu ma las asa usor , reincepem munca in forta.


- Sunt un tip entuziast.
- Sunt un idealist.
- Sunt un visator.
- Sunt rupt de realitate si capu-n nori.
- Sunt un muncitor.

Eu sunt Xoaf si asta e cala mea ...

Blog-ul Xoaf-Seduction: Bine ai venit acasa Xoaf.





Nu uita ... oamenii nu sunt roboti si nici savanti ... noi ne exprimam prin emotii , sentimente si rezultate ... Noi suntem niste artisti in a trai si-n a intelege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu