Categorii

marți, 2 iunie 2015

Esti o VICTIMA sau un CREATOR al vietii tale?


Foarte mult timp am trait cu aceasta mentalitate de victima, cand esti o victima nu te poti gandi la decizia corecta pentru a trece de orice problema, defapt nu prea poti face nimic ... doar sa te plangi.

Acum.

1. Cum iti dai seama ca esti o Victima?
2. De ce nu as vrea sa devin o victima?
3. Cum de am/ai devenit o victima?
4. Cum pot sa devin un CREATOR al vietii mele si sa scap de mentalitatea de victima.


Dragi prieteni, sa incepem!

1

In loc sa gasesti solutii la problemele tale gasesti tot felul de scuze, cauti absolut orice scuza ca sa nu faci ce ai de facut .


2


Cand esti o victima, iti place, simti ca traiesti, as putea sa spun ca te simti chiar mai bine decat cand ai un succes. Orice victima simte ca traieste doar atunci cand ... se victimizeaza.

Subconstient nici nu mai vrei sa castigi vrei sa te plangi ca nu POTI... si iti si place.

Asta e foarte rau, te trage inapoi in loc sa mergi inainte.

Ce ai prefera sa fii bogat pe un iaht, sau sa stai cu parintii tai sa-ti plangi de mila ca nu sunt locuri de munca :D ?

3

Motivele pentru care ai devenit o victima:

- Te uiti la stiri si vezi tot felul de decesuri/vesti proaste/educatie negativa.
- Te gandesti in sinea ta negativ
- Ai prieteni care CRITICA sau se PLANG


4

Cum ma vindec diin a mai fi o victima?

- Evita canalele care baga stiri cu decesuri / crime / sau alte vesti proaste
- Evita persoanele care CRITICA/ TE CRITICA / SAU SE CRITICA sau carora le place sa se planga sau iubesc AMARACIUNEA ...
 - Vorbeste in sinea ta doar POZITIV.

"Nu am bani si parintii mei nu imi dau destul"

Mai bine....:

"Parintii mei nu sunt obligati sa-mi dea bani, mau crescut cum au putut si acum e timpul sa imi iau viata in dinti si sa fac ceva!" 


"Societatea e bolnava, lumea asta e bolnava.."

"E adevarat ca nu traim intr-o lume perfecta, dar si ce?  Sincer urasc perfectiunea, asta e cea ce face lumea asta foarte frumoasa ... Imprevizibilul...  Sa iubesti neconditionat si nefortat de nimeni doar pentru ca poti... sa inveti sa traiesti in dificultate si sa inveti sa obtii tot ce iti doresti."

Stii ce vreau sa zic.

Evita oamenii din preajma ta care iubesc CRITICA/VICTIMIZAREA/AMARACIUNEA sau orice alte prostii de genul.

Am o profa care se plange mereu despre elevii "Din ziua de azi" Iam zis ca daca se mai plange odata de nustiu ce cacaturi nu mai vin la ora ei.

Deci in incheiere, nu mai fi o victima vietii tale, fii creatorul propriei tale vieti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu